Teslimat ve İade

TESLİMAT

Siparişim kaç günde elime ulaşır?

Her gün saat 17.45’e kadar verdiğiniz siparişler; 1-5 iş günü ve her halükarda 30 günlük yasal süresi içerisinde, kargo şirketine teslim edilir. (Havale siparişlerinde ödeme onaylandıktan sonra geçerlidir.)

Siparişimin parçalı olarak tarafıma teslim edildiğini nasıl anlarım?

Tarafınıza teslim edilen ürün/ürünler, faturada aynen yer almaktadır. Ayrıca; faturanızın hemen alt tarafında “**Siparişinize ait diğer ürün(ler) tedarik sürecindedir.” şeklinde bilgi yer almaktadır.

Teslimat adresini ve/veya alıcı isimlerini değiştirebilir miyim?

Siparişinize ait henüz fatura kesilmedi ise teslimat adresinizi ve alıcı isimlerini değiştirebilirsiniz.

Yurtdışından sipariş verdiğimde ek ödeme yapacak mıyım?

Söz konusu ürünün/ürünlerin alımı nedeniyle yasa, yönetmelik ve ilgili yasal düzenlemeleri uyarınca tahakkuk ettireceği gümrük vergisi, harç vesair her türlü mali yükümlülük teslim alacak kişiye aittir.

Hangi ülkelere sevkiyat sağlıyorsunuz?

Teslimat adresi eklediğinizde ülke bölümünden seçeceğiniz her yere sevkiyat sağlanabilmektedir.

Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?

“HESABIM” menüsünden “Sipariş Bilgilerim” butonunu tıklayınız ve siparişinizi görüntüleyiniz. Siparişiniz kargoya verildiğinde, ekrandaki “SİPARİŞ DURUMU” alanında “Kargoya Verildi” bilgisi yer almaktadır. “Kargoya Verildi” linkini tıkladığınızda ise sevkiyatınızın hangi aşamada olduğunu görebilirsiniz.

“Hasar Tespit Tutanağı” nedir?

Tarafınıza ulaşan paketleri kontrol ederek teslim almanız gerekmektedir. Paket içinden çıkan hasarlı, kırık ürün/ürünler durumunda; kargo elemanının şahitliğinde bu durumu tutanağa geçirmelisiniz. Teslim aldığınız paketin tarafınıza kırık, hasarlı ulaştığı hususunu tutanakta mutlaka belirtilerek sizin tarafınızdan ve kargo elemanı tarafından imzalanması gerekmektedir.

İADE

Aldığım ürünü iade etmek istiyorum. İade şartlarınız nelerdir?

Ürününüzü/Ürünlerinizi teslim aldığınız veya siparişi verdiğiniz tarihinden itibaren “Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” ile ürününüzün/ürünlerinizin kusurlu/arızalı/bozuk olması halleri haricinde- 14 (on dört ) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayarak iade edebilirsiniz. Yurtdışı teslimatlı siparişlerde cayma hakkı kullanılması durumunda kargo gönderi ücreti müşteriye ait olacaktır.

İade şartlarınız nelerdir?

Ürün/Ürünler; orijnal ambalajı, varsa promosyon ürünü birlikte tarafımıza ulaşmalıdır. Varsa koruma bandının çıkarılmamış olması, ürünün/ürünlerin işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanmış olması ve ambalajı ile ürünün hasar görmemiş olması gerekmektedir.

Hangi ürünleri iade edemem?

“Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler”e konu olan ürünlerin ambalajı açıldığı an ve kullanıcı hatası sonucu kusurlu/arızalı/bozuk hale gelen ürünlere iade işlemi yapılamamaktadır.

Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” hangileridir?

  1. Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
  2. Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
  3. Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
  4. ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler
  5. Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
  6. Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
  7. Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
  8. Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
  9. ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.
  10. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.